Hier vind je onze antwoorden op veelgestelde vragen
Hoe werkt het?
Bij onlineadreswijzigen.nl maak je een account aan en voer je het oude en nieuwe woonadres in. Je vinkt organisaties aan, zoekt naar instanties of voegt bedrijven toe die je wilt inlichten. Ons systeem genereert een automatische e-mail en stuurt dat naar de organisaties van je keuze. In het dashboard volg je de status van jouw adreswijzigingen.
Wat kost online adres wijzigen?
Zie de pagina aan de slag voor de actuele pakketen en de bijbehorende prijzen.
Welke organisaties staan er in jullie systeem?
We hebben alle bekende energiemaatschappijen, uitgeverijen, verzekeringen, sportscholen, winkelketens, etc. in ons systeem meegenomen. Die kun je eenvoudig aanklikken. Staat de organisatie die je wilt inlichten daar niet tussen, dan heb je de mogelijkheid om er eentje toe te voegen.
Hoe krijg je bevestiging?
In de standaard e-mail vragen we altijd om een bevestiging van de organisatie. Je kunt in het dashboard je adreswijzigingen monitoren en eventuele bevestigingen downloaden voor je administratie.
Kan ik nog een klantnummer toevoegen?
Ja, je hebt bij elke organisatie de gelegenheid om een klantnummer of opmerking toe te voegen. Die neemt het systeem mee in de tekst van de e-mail.
Hoe lang kan ik bij mijn gegevens?
Afhankelijk van het pakket dat je kiest, heb je 3 of 6 maanden de tijd om je adreswijzigingen te sturen. Tot 1 jaar na het aflopen van je abonnement kun je nog inloggen, zodat je de ontvangen bevestigingen kunt inzien.

Download deze checklist als je gaat verhuizen
en ontvang de beste verhuistips in je mailbox!
Verhuizen is niet altijd leuk. Ook als je ernaar uitkijkt, blijft het een flinke klus. Wakker liggen omdat je bang bent dingen te vergeten? Hoeft niet meer.